Opuść stalową puszkę a spotkasz na swej drodze innych ludzi, czyli SzMSz pozytywny

Piątek, 20 stycznia 2012 | dodano: 20.01.2012

Poranek był rześki i jechało się fajnie: mało aut i jakoś tak ogólnie w pozytywnym nastroju. Wreszcie (po 4 miesiącach i interwencji w PRS sic!)posprzątano nabrzeże pod Mostem Pionierów i dostawiono kosze na śmieci. Dotychczas był tam... jeden, więc śmieci elegancko fruwały po okolicy. Do tego nikt tam nie sprzątał: ostatni raz w sierpniu ub. roku po interwencji. Taka polska niemoc i niechęć do robienia czegokolwiek: jak nam zwrócą uwagę, to może coś zrobimy,ale z własnej inicjatywy? co to to to nie! Zobaczymy jak długo będzie tu czysto. Oczywiście drugie miejsce, które wskazywałem dalej nieposprzątane a śmieci przybywa: są już opony jeszcze tylko lodówka i telewizor i będzie komplet. Co za brudasy i bezmózgowce żyją w tym kraju. Pedałki opadają...
Po południu na mieście ciaśniej, ale za to pod wspomnianym mostem dogoniłem rowerzystę, którym okazał się być Paweł z.. mojego osiedla. No proszę jak miło: wystarczy wsiąść na rower i już poznajesz innych ludzi. Mała rzecz a cieszy. Jeździ codziennie na ul. Plater to się jeszcze pewnie spotkamy na trasie.
Póki co weekend zapowiada się "bezrowerowo" z uwagi na Dzień Babci; no ale w poniedziałek...

benasek
| 23:30 poniedziałek, 23 stycznia 2012 | linkuj W moim ostatnim zdaniu miało być, że faktycznie chyba mniej od nas śmiecą... Zabrakło tego ostatniego słowa i sens zdania zupełnie inny.
| 21:07 niedziela, 22 stycznia 2012 | linkuj W Niemczech także widziałem rzucających na ziemię papiery i inne śmieci. Nawet udało mi się na taką jedną małolatę prawie że ryknąć z tego powodu, (jestem wrażliwy na zaśmiecanie środowiska) zapomniałem, że do takiej trzeba ryczeć po niemiecku, czego jeszcze nie potrafię. Myślę, że jednak zrozumiała przekaz. Codziennie w S Bahnie obserwuję sprzątającego gościa. Musi to robić, bo Niemcy też czasem nie dbają o otoczenie, jednak faktycznie chyba trochę mniej od nas...
iskiereczka74
| 19:34 niedziela, 22 stycznia 2012 | linkuj Tak czy siak problem tak jak z parkowaniem gdzie popadnie
rowerzystka
| 06:19 sobota, 21 stycznia 2012 | linkuj Niekoniecznie brak śmietników, w lasach nie ma zwyczaju stawiania śmietników bo wszędzie się nie da ze względów logistycznych, a mamy lasy zaśmiecone, u sąsiadów za miedzą tego nie spotyka się, co nie znaczy, że wszyscy tacy jesteśmy.
siwobrody
| 00:27 sobota, 21 stycznia 2012 | linkuj A może to nie problem z narodem a z brakiem śmietników?
rowerzystka
| 20:22 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj Cóż, taki z nas naród, jak nikt nie widzi to można ciepnąć gdziekolwiek :(

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cnymo