Lubczyńskie Łęgi ; ale zimno....przenikliwie...brrrrrrr

Poniedziałek, 16 stycznia 2012 | dodano: 16.01.2012

Gdy wstałem, to myślałem, że nic z tego nie będzie: leżało trochę śniegu i zapowiadało się na więcej. A ja wolne sobie wziąłem specjalnie, żeby pojechać :-(( Ostatecznie jednak ruszyliśmy na naszą pierwszą tegoroczną wycieczkę "nie do pracy". Cel: Lubczyna i Borzysławiec. Zmarzliśmy okrutnie, ale daliśmy radę :-) Więcej informacji i kilka zdjęć na naszym: bubiteam.blox.pl

rowerzystka
| 22:55 sobota, 28 stycznia 2012 | linkuj Muszę kiedyś sprawdzić, czy będzie lepiej niż dotychczas jeżdżę
iskiereczka74
| 18:46 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Ta trasa zaczyna się od ulicy Przestrzennej przy mostku na Płoni (czyli koło Terleckiego) i możesz nią dojechać "aż" do ul. Pomorskiej nie jadąc przez tzw. centrum Dąbia czyli ulicę E.Gierczak ; potem trzeba wrócić Pomorską do Goleniowskiej
rowerzystka
| 17:58 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj "Trasą wzdłuż rzeki Płoni..." Czy to trasa zaczynająca się za Terleckim, przed mostkiem? Gdzie ta trasa wychodzi przy Goleniowskiej. Ja zazwyczaj objeżdżam Dąbie ścieżką rowerową zaczynającą się po drugiej stronie ulicy parędziesiąt metrów dalej, prowadzącą później przez Szybowcową i wyjeżdżam już na Lubczyńskiej.
| 22:44 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj Kopiuj - wklej. Cóż tego, ze w dwóch miejscach to samo, ale tu są czytelnicy, a tam zapewne też :))
iskiereczka74
| 22:14 wtorek, 17 stycznia 2012 | linkuj Wiem, ale dwóch blogów to ja nie dam rady pisać :-))))
rowerzystka
| 20:54 poniedziałek, 16 stycznia 2012 | linkuj Czekam na fotki na Twoim blogu, a może tak tu też uzupełnić wpis z wycieczki. Części osób nie będzie chciało się wchodzić na zewnętrznego bloga :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rdzie