Dojazd do pracy mam dobry...

Wtorek, 23 kwietnia 2013 | dodano: 24.04.2013

Chyba rozkręciłem się na "Pilskiej 100" z Kruzenszternem i teraz bez niego mknę po mieście jak wariat. Wyjechałem o kilka minut później niż powinienem, ale w robocie byłem jak zawsze. Hm "mleko ma najlepszy transport; inaczej się zsiada" :-0
Debili rozbijających butelki gdzie popadnie w naszym mieście nie brak.

iskiereczka74
| 20:18 piątek, 26 kwietnia 2013 | linkuj Mail w tej i nie tylko w tej sprawie : http://radioszczecin.pl/index.php?idp=125&idx=13100#
Ale cóż: jedni zaczynają sprzątanie a na drugi dzień rano już można ponownie :-(
rowerzystka
| 14:35 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Masz rację Hopfen, u nas jest czysto. Nie zdarzyło mi się, bym spotkała szkło na ścieżce. Miałam na myśli ścieżki szczecińskie, gdzie rozbite szkło często leży prze wiele dni, więc mniemam, że ścieżki te nie są sprzątane :/
| 01:21 czwartek, 25 kwietnia 2013 | linkuj Mam wrażenie, że ścieżek rowerowych w ogóle nie sprzątają.
iwonka
| 21:16 środa, 24 kwietnia 2013 | linkuj prawda,średnia super,:)pozdrowionka

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa trzad