SzMSz wiosenny i ta radosna wiadomość: nasz BuBiteam w "rowertour"-ze

Piątek, 30 marca 2012 | dodano: 31.03.2012

Dziś do pracy pod wiatr całą drogę. Dzień w pracy też męczący, bo ostatni w miesiącu; działo się... W drodze powrotnej słońce próbowało mnie jednak rozweselić. Nawet przyjemnie się jechało, wiatr przycichł. W domu czekała niespodzianka: nowy kwietniowy numer miesięcznika "rowertour", a w nim opis naszych ubiegłorocznych wakacji nad Kanałem Kilońskim.
Kto chce niech czyta: http://www.rowertour.pl/?page=artykul&id=1518

iskiereczka74
| 19:13 poniedziałek, 2 kwietnia 2012 | linkuj Jest jest, tylko że gdy tam byliśmy był w remoncie :-( Remont przeprowadzały ekipy z Polski. Podobny prom a tego co czytałem jest ich tylko kilka na świecie jest nad rzeką Oste. Niestety tak lało, gdy próbowaliśmy się tak dostać, że w połowie drogi trzeba było zawrócić. Nad Oste więc musimy jeszcze wrócić.
benasek
| 10:37 niedziela, 1 kwietnia 2012 | linkuj Czyli pierwsze wycieczki na ziemi niemieckiej macie już za sobą...
Nad Kanałem Kilońskim byłem wiele razy, choć nigdy rowerem. W okolicy Rendsburga jest szczególnego rodzaju prom, podwieszany na linach pod mostem...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mmyta