Dojazd do pracy mam dobry...

Czwartek, 14 listopada 2013 | dodano: 14.11.2013

Dziś w ochraniaczach, więc nogi nie zmarzły.Poranne minięcie z Iwoną z P. (chyba jej było zimniej, bo zakutana była, że hoho :-) ) Mapy od Macieja przyszły wczoraj, więc od poniedziałku zaczynam P-L-A-N-O-W-A-N-I-E ! Lubię je !

iskiereczka74
| 10:43 wtorek, 19 listopada 2013 | linkuj "Tchibo ? Przecież to kawa :-))"
iwonka
| 07:53 piątek, 15 listopada 2013 | linkuj heheh,miaąm napisać ,,zakutana" no wiesz...jakby co :P :P
| 07:52 piątek, 15 listopada 2013 | linkuj haha,a byłąm zakuta.....w chustke zeby mi po policzkach zimno nie było i powiem że było mi wyśmienicie cieplutko.....poza tym że dystans mój jest o niebo krótszy od twojego na razie starczają mi adidasy i spodnie z Tchibo,są mega cienkie ale mają cóś pod spodem że są ciepłe.....ostatnio widziałam w Lidlu spodnie snowbordowe żółte,mam podobne tylko czarne i na rower sie super nadają trzeba tylko dołem spinać je odblaskowymi rzepami co mi akurat nie przeszkadza....ale te żółte.....mmmm....żółte spodnie,żółta kurtka....o! i widac było by mnie w nocy pewnie nawet z Marsa ! :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa liceo